niedziela, 27 października 2013

Ziołowy Zakątek


Tak normalnie, to nie lubię niedziel. Ale ta jest nawet ok. Nie pachnie tak bardzo zwykłą niedzielą. Szczególnie, że w końcu ujrzałam na oczy cuda przesłane mi przez Ziołowy Zakątek – klik – „magiczna kraina pachnąca ziołami”.

Zapach przesyłki unosi się w małym mieszkaniu, zabarwiając jego powietrze aromatem anyżu…
a płatki róż i chabrów cieszą oko.
Brunatna mąka z żołędzi stanowi ciekawą zagadkę…

Jako zwolenniczka naturalnych ozdób do potraw i zdrowej, niedzisiejszej żywności jestem prze szczęśliwa mogąc wypróbować tych kolorowych cudów prosto od Matki Natury.
Ziołowemu Zakątkowi serdecznie dziękuję za przesyłkę. A moim drogim czytelnikom polecam to bajkowe miejsce, jakich już ostatnio coraz mniej.

Z ogromną chęcią przedstawię wszystkim efekt moich zielonozakątkowych inspiracji.

- anyż gwiazdkowy mielony
- płatki róży
- płatki chabru
- ekologiczna mąka z żołędzi

Miłego popołudnia!



4 komentarze:

  1. ciekawy post :)wiem że nikt nie przepada za zostawianiem linkow do siebie, ale w innym wypadku ciężko byłoby sie nam wszyskim znależć :)
    mam nadzieję że sie nie gniewasz :) (u mnie kuchnia moda kosmetyki ) i jeszcze dwa dni konkursu zapraszam link na dole posta :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatki chabrów są także i w mojej kolekcji. Zbierane na miedzach pól. Niedługo dodam o nich post. ;)

    Pozdrawiam, naturalniezpasja.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. 29 yr old Help Desk Operator Cale Klejin, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Flying. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Jetta. mozesz szukac tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach przesyłki unosi się w małym mieszkaniu, zabarwiając jego powietrze aromatem anyżu…
    green sofa cover
    norsborg sofa cover

    OdpowiedzUsuń