niedziela, 16 listopada 2014

Spiced bubble bread z niespodzianką


Do zdjęcia nie dotrzymał się cały bąbelkowiec...Jedno z ciekawszych ciast, jakie robiłam. Dobre, ale nic nie pobije wieńca dyniowego, czy strucli z orzechami... dlatego też moje bąbelki kryją w s obie mniejsze kuleczki z mielonych orzechów zmieszanych z ekstraktem waniliowym na bazie białego rumu :) i to właśnie jest moja niespodzianka!
Mój chlebek ma taki dziwny kształt od spodu, dlatego, że piekłam go w formie do brioche :).


Inspiracja: Moje wypieki, pomysł na orzechową niespodziankę - własny - efekt półgodzinnych rozmyślań nad tym, co innego niż marmolada mogłabym tam wcisnąć.

7 komentarzy:

  1. Me encanta!! quiero un trocito!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¿Quieres una burbujita :)? Que se arrancan las bolitas y se comen así: ñam ñam

      Usuń
  2. Podoba mi się, szczególnie opcja niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzał w dziesiątkę! Teraz tylko wiem, że następnym razem niespodziankowe kulki orzechowe muszą być większe - zrobiłam małe, dla spróbowania :) i żeby było mniej kalorii, hihih.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Polecam na nudę, zły nastrój :) - fajna zabawa i ta satysfakcja - pieczenie drożdżowych to dla mnie największa przyjemność!

      Usuń